Urmatorul eveniment:
EUROPAN – Industria de panificatie la raft - RIN Grand Hotel, Bucuresti - 11 Iunie, 2019
CARNEXPO 2019 - See the future - Romexpo, Bucuresti - 30 Octombrie 2019 - 03 Noiembrie 2019

SIIC 2019: Radu Timiș Jr, Cris-Tim: Am setat un nou trend în piață

Ce putem face pentru a îmbunătăți situația din industria cărnii? Radu Timiș Jr, directorul comercial Cris-
Tim, este de părere că în ultimii doi ani, industria cărnii a făcut progrese cu adevărat remarcabile.

„În primul rând a făcut progrese la nivel calitativ. Începând cu noi, Cris-Tim, care am lansat eticheta
curată acum doi ani, arătând că se pot face mezeluri și altfel în România. Cred că am setat un nou trend în
piață în industria cărnii din România și sunt producători care vin după noi și vor să replice. Sunt retaileri
precum Lidl, care azi au lansat ceea ce se numește rețeta curată. Sunt producători care știu să facă acest
lucru foarte bine. Cred că piața se mișcă în direcția pozitivă, în sensul în care consumatorul caută produse
tot mai bune, tot mai curate, caută să plătească un raport foarte corect între calitate și preț”, a spus Timiș
Jr.

În ceea ce privește exportul, directorul comercial Cris-Tim susține că lipsa de consolidare a pieței este una
dintre cauzele pentru care ajungem atât de greu pe rafturile retailerilor din afară. „Faptul că astăzi, așa
cum piața este structurată și formată, diversitatea numărului de produse, lipsa de consolidare, este un
lucru care ne reduce foarte mult eficiența în raport cu producători europeni. Acesta este și unul dintre
motivele pentru care este foarte greu să concurăm pe piețe străine. Nu mai vorbesc de brandul de țară care
nu ne ajută în niciun fel. Pentru că în momentul în care te-ai dus în Germania și vede retailerul că ai
ștampila de România, te împachetează frumos și îți spune un milion de motive pentru care nu poți să vinzi
acolo”, susține Radu Timiș Jr.